Наша місія — ствараць і выводзіць на рынак прадукцыю вышэйшай якасці, захоўваючы класічныя рэцэптуры і ужываючы сучасныя тэхналогіі.
Стратэгія маркетынгавага развіцця накіравана на максімальнае задавальненне патрэбы ўнутранага рынку канкурэнтаздольнай прадукцыяй, якая забяспечвае яе бяспеку і якасць. Моцнымі бакамі ААТ «Гомельскі тлушчавы камбінат» з'яўляюцца Высокая якасць прадукцыі, сучаснае абсталяванне, дыверсіфікаваны прадуктовы партфель.
Стратэгія маркетынгу, пазіцыянавання і прасоўвання прадукцыі арыентавана:
- на забеспячэнне спрагназаваных аб'ёмаў продажаў, прыбытку, стабільнага і ўстойлівага развіцця прадпрыемства;
- на ўмацаванне і пашырэнне наладжаных каналаў збыту прадукцыі за кошт падтрымання і развіцця дзелавых партнёрскіх адносін непасрэдна з спажыўцамі прадукцыі завода;
- на абнаўленне і пашырэнне базы дадзеных па ўнутраных і знешніх рынках (інфармацыя, якая атрымліваецца з рэгіянальных выпускаў спецыялізаваных друкаваных выданняў, сеткі Інтэрнэт, у ходзе ўдзелу ў спецыялізаваных, нацыянальных выставах на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь і за мяжой);
- на правядзенне рэкламных кампаній, якія ўключаюць:
- сістэматычнае размяшчэнне інфармацыі аб выпускаемай прадукцыі на сайце завода;
- ўкладанне грашовых сродкаў у рэкламу выпускаемай заводам прадукцыі;
- публікацыю інфармацыі аб заводзе і выпускаемай прадукцыі ў спецыялізаваных перыядычных выданнях і каталогах выставак;
- удзел у спецыялізаваных выставах, якія праводзяцца ў Беларусі, Кітае, Расіі, Узбекістане, Казахстане, Кыргызстане, у іншых краінах СНД, у краінах Прыбалтыкі (Літва, Латвія) і г. д.;
- правядзенне на пастаяннай аснове дэгустацый прадукцыі завода;
- абнаўленне інфармацыі на web-сайце завода ў сетцы Інтэрнэт.
- на правядзенне работ па зборы і наступнаму аналізу, з адлюстраваннем ў адпаведных справаздачах, інфармацыі пра бліжэйшыя канкурэнтах па розных групах тавараў;
- на прымяненне больш гнуткага падыходу пры заключэнні дагавораў на пастаўку прадукцыі — стымулявання закупкі нехарчовай прадукцыі;
- на прапанову непасрэднаму спажыўцу прадукцыі найбольш выгадных умоў па цане, прымяненне розных формаў аплаты ў адпаведнасці з магчымасцямі заказчыка (безнаяўныя плацяжы, адтэрміноўка плацяжоў і акрэдытыўныя формы разлікаў).